Ariston Learning Styles
Μάθε πως Μαθαίνεις
Τεχνικές διαβάσματος για παιδιά, εφήβους και ενήλικες
Το Ariston Learning Styles είναι ένα ψυχομετρικό εργαλείο διάγνωσης του μαθησιακού προφίλ του ατόμου και απευθύνεται σε εκπαιδευόμενους κάθε ηλικίας (μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου, φοιτητές και σε κάθε ενήλικο άτομο). Τα ευρήματα του Ariston Learning Styles, αξιοποιούμενα από τον εκπαιδευόμενο, προσφέρουν τα κατάλληλα ερεθίσματα για να μαθαίνει πιο γρήγορα, πιο άνετα, πιο αποτελεσματικά, να συγκρατεί περισσότερα στη μνήμη και να ανακαλεί ευκολότερα πληροφορίες.
Το Ariston Learning Styles βοηθά τους μαθητές να αναπτύσσουν εξατομικευμένες τεχνικές μελέτης, αντικαθιστώντας τη χρονοβόρα αναποτελεσματική και κουραστική μελέτη. Ο μαθητής, γνωρίζοντας τους ιδιαίτερους μαθησιακούς του τύπους και τον τρόπο που προσλαμβάνει και επεξεργάζεται τις γνωστικές πληροφορίες, «μαθαίνει πως να μαθαίνει».
Αξιοποιώντας το Ariston Learning Styles, o εκπαιδευόμενος:
- Δεν αντιμετωπίζει τη μελέτη με δυσαρέσκεια
- Δεν απομνημονεύει μηχανικά την ύλη, αλλά τη κατανοεί εις βάθος
- Μπορεί να διαβάζει σε πολύ λιγότερο χρόνο από πριν
- Θυμάται με μεγαλύτερη ευκολία
- Συστηματοποιεί το διάβασμα του
- Δεν αφήνει κενά και δεν αγχώνεται για τα μαθήματα του
- Έχει ισχυρότερη αυτοπεποίθηση
Οι αναλφάβητοι του 21ου αιώνα δεν θα είναι εκείνοι που δεν μπορούν να διαβάσουν και να γράψουν, αλλά εκείνοι που δεν μπορούν να μάθουν, να ξεμάθουν και να ξαναμάθουν
Άλβιν Τόφλερ
To Αriston Learning Styles βασίζεται σε εδραιωμένα ψυχομετρικά μοντέλα, στα αποτελέσματα πρόσφατων επιστημονικών ερευνών και στη διεθνή βιβλιογραφία σύμφωνα με τις θεωρίες των εγκεφαλικών ημισφαιρίων, των μαθησιακών τύπων και των μαθησιακών ικανοτήτων
Πως γίνονται τα Ariston Τest:
- Τo Ariston Learning Styles υλοποιείται μόνο με τη χρήση Η/Υ, χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων, ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων. Είναι ιδιαίτερα εύχρηστο και φιλικό προς τον χρήστη και ολοκληρώνεται σε περίπου 45 λεπτά.
- Οι απαντήσεις που δίνονται κρυπτογραφούνται και ελέγχονται (μέσω ανιχνευτών ψεύδους) ώστε να αξιολογείται η ειλικρίνεια του εξεταζόμενου.
- Η παραγωγή της τελικής αναφοράς είναι αυτόματη και απαλλαγμένη από οποιαδήποτε υποκειμενικό στοιχείο χωρίς τη μεσολάβηση ή τον έλεγχο άλλων παραγόντων.
- Η αναφορά είναι πολυσέλιδη και παραδίδεται στον μαθητή και τους γονείς του, μετά την ολοκλήρωση συνεδρίας με τον πιστοποιημένο σύμβουλο κατά την διάρκεια της οποίας γίνεται εκτενής ανάλυση των αποτελεσμάτων.